Toksyny w organizmie - jak je skutecznie usunąć !!!

Znalezione obrazy dla zapytania toksyny w organizmie

Witam Serdecznie Moi Drodzy!

Dzisiaj napiszę kilka słów, jak skutecznie usunąć toksyny z naszego organizmu.
Na początek powiem jakie skutki toksyny wywierały na mój organizm. Około 6-7 lat memu dostrzegałem u siebie objawy nadmiernego gromadzenia toksyn w organizmie. Wtedy jeszcze dokładnie nie znałem tego problemu, myślałem, że tak musi być. A jak ?
Zarówno w pracy jak i przed nią a także w domu odczuwałem ciągłe zmęczenie, byłem senny, miałem problemy z wypróżnianiem / zaparcia/ . Ogólnie miałem w oczach smutek i znużenie, nie potrafiłem się cieszyć z pięknej i brzydkiej pogody, z moich sukcesów i właściwie radzić sobie z porażkami. Cóż myślałem takie jest życie i trzeba się z tym pogodzić.
Nie pamiętam dokładnie kiedy to się zmieniło, ale na pewno około 5 lat temu. Przeczytałem w jednej z gazet ciekawy artykuł o toksynach niszczących nasz organizm. Toksyny  to substancje które są wszędzie w otaczającym nasz świecie. Do organizmu dostają się na różne sposoby : przeważnie z pokarmem, przez drogi oddechowe, są asymilowane również przez skórę. I nic z tym nie można zrobić gdyż taka jest natura. Można natomiast, czego jestem przykładem, skutecznie usuwać je z organizmu. Dzisiaj jestem człowiekiem, który jest pełen wigoru, zmęczenie przychodzi dopiero w późnych godzinach nocnych / co jest naturalne/, widzę świata tylko w jasnych kolorach, a toksyny na bieżąco uciekają z mojego organizmu. Pytanie co je do tego zmusza ?
Szanowni Blogowicze - do usuwania toksyn z organizmu używam / codziennie/ dwóch ziółek. Po pierwsze błonnik w formie mieszanki 80% Babki Płesznik oraz 20% Łuski Babki Jajowatej. Jest to fantastyczna substancja, bez której obecnie nie wyobrażam sobie funkcjonowania. Substancje w niech zawarte maja olbrzymie zdolności higroskopijne / wchłaniają ponad 10 razy więcej płynu niż same ważą/. W przewodzie pokarmowym regulują gospodarkę wodną organizmu, poprawiają perystaltykę jelit ale przede wszystkim pochłaniają toksyny z naszego organizmu. Nie dopuszczają do tworzenia  się kamieni kałowych. Takie działanie jest zbawienne dla mojego organizmu/ myślę, że nie tylko mojego/. Ponadto jak pisałem w poprzednim poście również biorę ostropest, który też jest substancją także  usuwającą toksyny z organizmu, ale przede wszystkim zwalczającym wolne rodniki w organizmie człowieka. O wolnych rodnikach również napiszę w jednym z kolejnych postów.
Na koniec podam informację jak stosuję ziółka : błonnik - 2 x dziennie / do godziny 16.00 / 2 łyżki stołowe zalewam szklanką wody i po wymieszaniu / około 5 minut/ wypijam taka miksturkę oraz popijam co najmniej szklanką płynu / woda, kompot itp./ Jeżeli chodzi o ostropest to biorę 4 łyżki stołowe / ja spożywam je jednorazowo / popijając szklanka płynu - można rozdzielać dawki na 2 lub 4. Zapewniam moich blogowiczów, że skutki pozytywne dla organizmu odczujecie już po 2-3 miesiącach zażywania ziółek. Należy pamiętać, że przyjmując błonnik należy pić co najmniej 2 - 2,5 litra płynów.
Życząc zdrowia polecam czytanie moich postów oraz dzielenie oraz ich komentowanie.
Pozdrawiam
Ziołowy Mariusz
Znalezione obrazy dla zapytania piękne krajobrazy polskie

Bez toksyn człowiek budzi się do życia na nowo !!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak wyleczyć chore zatoki - czystek, cudowny lek na zapalenie zatok!

Jak wyleczyć chore zatoki? - zapowiedź posta.

Jak skutecznie leczyć chore zatoki