Moje osobiste przeżycia i doświadczenia z ziołami



Witajcie Moi Drodzy !
Za namową mojej córki, rodziny oraz sąsiadów postanowiłem założyć bloga i dzielić się w nim swoimi osobistymi i tylko wyłącznie osobistymi doświadczeniami związanymi z zażywaniem ziół. Będę starał się krok po kroku opisywać skutki jakie wywierają poszczególne zioła na mój organizm. Zaznaczę tylko, że przygodę z ziołami zacząłem około 14 lat temu i przez ten okres obserwowałem reakcję / zbawienną / poszczególnych ziół na mój organizm. W swoim blogu będę opisywał między innymi moje doświadczenia związane z zażywaniem : ostropestu plamistego; pokrzywy zwyczajnej; czystka; chii; sproszkowanej dzikiej róży, ale również będę pisał o cudownym działaniu błonnika i wielu innych warzyw mających zbawienny wpływ na mój organizm. Oczywiście chodzę też do lekarza,  ale tylko po to aby uzyskać skierowania na badania lekarskie w celu weryfikacji wpływu ziół na mój organizm. Będę o tym pisał, podając zmiany jakie wywołują zioła w moim organizmie. Napiszę też o tym jak przedłużyć życie o 5-10 lat stosując poszczególne zioła i rezygnując  z pewnych negatywnych ludzkich przyzwyczajeń. Oczywiście nie jestem cudotwórcą i nie mówię, że mam lek który jest w stanie wyleczyć każdą chorobę, ale z mojej kilkunastoletniej obserwacji własnego organizmu, a także organizmu moich bliskich których też "częstuję" ziołami napiszę jak skutecznie zwalczyć przewlekłe nawracające zapalenie zatok i bólu gardła. Poruszę też tematy związane z zapaleniem stawu kolanowego, przeszedłem go kilka lat temu i aktualnie dzięki ziołom, a wcześniej jeszcze innemu związkowi chemicznemu / szerzej o nim opowiem w późniejszym czasie/ moje kolano jest jak  nowe. Zaznaczę jeszcze, że nie mam wykształcenia medycznego, a opisywane doświadczenia biorę tylko z własnych doświadczeń ziołami. Napiszę też jak skutecznie dzięki ziołom można zapobiec chorobom nowotworowym, nie będę pisał o leczeniu tych chorób bo na tym się nie znam ani nie mam doświadczeń ale będę pisał jak skutecznie zwalczyć pewien zagadkowy czynnik "kręcący" się w organizmie ludzkim, który gdy jest skutecznie zwalczany nie ma szans aby wywołać chorobę nowotworową. 
Chcę aby mój blog był takim swoistym poradnikiem, jak korzystając z ziół i jeszcze kilku innych specyfików można doprowadzić swój organizm do całkowitej harmonii i być z niego dumnym, a nie ciągle narzekać na różne dolegliwości. 
Powiem też jak zwalczyłem uciążliwe dolegliwości związane ze zgagą, cierpiałem na tą chorobę około 20 lat, obecnie o niej zapomniałem.
Omówię także jak skutecznie i bezpiecznie dla organizmu zrzucić zbędne kilogramy niewielkim wysiłkiem.
Kończąc mój pierwszy wpis powiem tylko, że jestem mężczyzną w wieku 42 lat, obecnie nie cierpię na żadne dolegliwości, nie pamiętam co to jest przeziębienie od co najmniej 10 lat.
Proszę Państwa abyście uczestniczyli w moim blogu na zasadzie pytań i opisie swoich własnych doświadczeń , a myślę że ten blog stanie się swoistym poradnikiem jak korzystając z ziół żyć zdrowo.
Pozdrawiam wszystkich czytelników i do usłyszenia 
Mariusz


Komentarze

  1. Zapowiada się świetny blog i czekam na kolejny wpis! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero pierwszy wpis, a już jaki ciekawy! Pisze Pan bardzo interesująco i na pewno będę stałym czytelnikiem! :) Lubię czytać o zdrowym trybie życia! ;)

    Pozdrawiam, Maciek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam post o tym jak zrzucić zbędne kilogramy, bo sama się z tym trudzę. Świetny blog! Zyskuje Pan nową czytelniczkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Użytkowniczka z forum :)21 marca 2015 20:51

    Weszłam na bloga z ciekawości, z Forum o zdrowiu, gdzie o nim przeczytałam. Muszę przyznać, że blog jest bardzo interesujący i będę tu częstym gościem. Mam również pytanie. Kiedy kolejny post i na jaki temat? Pozdrawiam i trzymam kciuki za bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że blog się podoba. Kolejny post pojawi się w przyszłym tygodniu, myślę że do środy. Tematem wpisu będzie zioło z którym zetknąłem się 14 lat i zażywam go do dzisiaj, a jego nazwę pozna pani wkrótce. :)

      Usuń
  5. Mnie najbardziej interesuje jak zwalczyć przewlekłe nawracające zapalenie zatok.
    Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam post o różnych ziołach :) Sam mam zamiar zacząć ckś brać, ale nie mam bladego pojęcia. Świetny blog! Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy blog tez interesuje sie ziołami to znaczy ich działaniem uważam ze to jest ogromne bogactwo zdrowia które otrzymaliśmy od natury fantastycznie ze przekazałes swoje doświadczenia ktore testowałes sam na sobie tym bardziej sa one cenniejsze pisz szybko o nastepnych ziolach ktore wymieniles wszystkie ciekawe pozdrawiam alicja

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog jest niesamowity! Interesująco, a przede wszystkim ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałbym Wam polecić sklep internetowy - https://www.herbapol.com.pl/produkty/spozywcze/dla-gastronomii/herbaty-premium , w którym znajdziecie herbaty, zioła , soki oraz dżemy bardzo wysokiej jakości. Polecam wszystkim zainteresowanym i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis, chętnie poczytam więcej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak wyleczyć chore zatoki - czystek, cudowny lek na zapalenie zatok!

Jak wyleczyć chore zatoki? - zapowiedź posta.

Jak skutecznie leczyć chore zatoki